Excuse me... I don't speek english... Below, french and automatique english translation. Thanks for your comprehension.

Bonjour,

Je vous remercie pour Artrage, un logiciel de dessin que je prends plaisir à utiliser. J'apprécie sa puissance, son ergonomie. Vous avez produit une très belle réalisation.

Puis-je me permettre deux suggestions ?

La première
Serait-il possible de pouvoir faire défiler le mode de fusion à l'aide des touches "haut" et "bas" du clavier ou avec la molette de la souris sans que le menu déroulant ne se ferme ? Ainsi, nous pourrions voir les effets de fusion sans avoir à ouvrir de nouveau le menu.

La seconde suggestion (plus complexe !)
Serait-il possible d'augmenter le "positionneur de toile" avec une fonction "inclinaison de la table de dessin" (par exemple en affichant une icone circulaire en haut à droite du positionneur de toile). Les valeurs pourraient être réglées entre 0° et 90°. Le dessinateur pourrait ainsi jouer sur des effets de coulures d'aquarelle ou autres techniques.

Je vais continuer à utiliser Artrage avec ses nombreuses fonctions déjà très riches !

Merci à vous,

FPHI

//// Google automatique translation ///

"fusion " and " tilt table drawing" tool window

Hello,

Thank you for ArtRage , a drawing program I delight to use. I appreciate its power, ergonomics. You have produced a very fine achievement .

Can I afford two suggestions?

the first
Would it be possible to scroll through the blending mode using the "up" button and " down" on the keyboard or with the mouse wheel without the dropdown does not close ? Thus , we could see the effects of fusion without having to open the menu again.

The second suggestion ( more complex !)
Would it be possible to increase the " positioner canvas" with a " tilt drawing table " function (eg by displaying a circular icon at the top right positioner canvas). Values ​​may be set between 0 ° and 90 °. The designer could play on the effects of watercolor drips or other techniques.

I will continue to use ArtRage with its many features already rich !

Thank you,

FPHI

Two pictures to simulate these new fonctions :

Name:  art_rage_palette_fusion.jpg
Views: 81
Size:  132.6 KB

Name:  art_rage_Inclinaison_Table.jpg
Views: 76
Size:  70.0 KB