PDA

View Full Version : Le promeneur

Phil75
12-26-2014, 07:07 AM
84855
Sensation de solitude

D Akey
12-26-2014, 07:19 AM
Si le rapport d'aspect est plus verticale, il pourrait être une couverture de livre intelligent. Belle peinture introspective que l'on cherche parfois ces moments de réflexion. Histoires ont été certainement écrit sur ces choses là où il ya beaucoup de mots décrivant cet espace. Étape joue souvent aller pour cela aussi. Mais dans une peinture, il laisse ouverte pour le spectateur de remplir ce qu'il traverse - peintures ont la capacité d'être plus symbolique. Je aime la façon dont vous avez peint les buissons. Ils donnent aussi le sentiment de l'impact.

If the aspect ratio was more vertical it could be a clever book cover. Nice introspective painting as one sometimes seeks these moments of reflection. Stories have been certainly written about such things where there are many words describing this space. Stage plays often go for that as well. But in a painting it leaves it open for the viewer to fill in what he is going through -- paintings have the capability to be more symbolic. I like how you painted the bushes. They also give the feeling of impact.

Enug
12-26-2014, 05:00 PM
Je aime beaucoup - ce qui a attiré mon attention était le détail de ses chaussures .

I like it very much - what caught my eye was the detail on his shoes.

copespeak
12-26-2014, 06:25 PM
It's got a nice quiet kind of 'wandering' feel to it. :cool: