PDA

View Full Version : I'm sad..............................

the black rose
08-08-2010, 08:22 AM
(Hi, I'm fourteen and I'm an italian girl.. but i think you know xD)
Finally, i know why I painted this design.
It's me! :)

eighty+
08-08-2010, 08:35 AM
hi black rose u have done it again u keep coming with stuff congrats
I sorry your sad :D:D:D:D:D:D:D-----------E/S

wenkat
08-08-2010, 04:25 PM
The picture is good, but I don't want you to feel sad! Cheeeeer up!:)

eighty+
08-08-2010, 05:39 PM
Black Rose the more I look at your picture that I reliase how good it is
the stance of a young girl the slight tilt of the head the hair illuminatat
from the light of the room behind the hair style all the details are there when I think your are only 14 my mind Boggles just keep your feet on the ground ok regards E+

eighty+
08-08-2010, 06:26 PM
Black Rose the more I look at your picture that I reliase how good it is
the stance of a young girl the slight tilt of the head the hair illuminatat
from the light of the room behind the hair style all the details are there when I think your are only 14 my mind Boggles just keep your feet on the ground ok regards E+

the black rose
08-08-2010, 09:49 PM
Thanks!
Don't worry, I'm sad only because I'm a teenager and it's normal xD
The anatomy is wrong.. and I could not do the landscape with trees.. In "fact" next to me was my cat..
And although not related to this design I do not know do the vaporous clouds ..

eighty+
08-08-2010, 10:06 PM
whats wrong with the anatomy O shooting Star

eighty+
08-09-2010, 04:45 AM
Jeeze black rose I've just understood what your telling me its just u use words i get confused with if u had said i'm not happy with the background I would have understood what u meant anyway what u have done is more poetical looking out over the rooftops in the Dusk of the evening sky looking at a star with the hubbub of the city in the distance what could be better then that I ask u ?? who needs tree's and clouds u don't in this picture I hope your keeping a record of your early stuff so you'll b able to look back and remember :D

the black rose
08-09-2010, 05:54 AM
Mmm.. sorry but I don't undesrtand this:

-I hope your keeping a record of your early stuff so you'll b able to look back and remember -

Sorry but I'm italian not english :D

eighty+
08-09-2010, 06:43 AM
:DO W I did'nt know your italian sorry :D :D :D

Caesar
08-12-2010, 01:18 AM
Ehi Rosa Atra (probabilmente lo sai già che vuol dire Nera, anche se detta alla maniera arcaica), ma che fai? Mi fai preoccupare l'ultra-ottuagenario (Eighty+)?:p
Non so se sei o eri triste in generale o semplicemente non soddisfatta di quest'opera (a proposito, perché non esponi nella Main Gallery? Guarda che non sono tutti grandi artisti, eh ?).
Non preoccuparti per i problemi linguistici in inglese, che non sono forse neppure tuoi. Il buon 80+ non ha avuto la fortuna di una gran scuola (tempi di guerra e umile origine)e scrive un po' come mangia. E' un tipo molto divertente, ma anch'io mi perdo dei pezzi di quello che scrive perché tra colloquialismi, battute ed errori di compitazione (spelling) tutti insieme, è un bel problema .... Intanto lui usa u per dire tu, ma quello è facile da capire, basta pronunciare quello che scrive ....;):D
Cmq, visto che sei sotto una buona stella (ed hai 14 anni), tirati su se sei triste e non farmi venire commozioni paterne (data la mia età, anzi, potrei dire persino da nonno, se io ed un mio figlio/ figlia avessimo avuto delle sviste precoci ....;):D). Devo confessarti che io a 14 anni non riuscivo ad annoiarmi e ad essere triste (a parte qualche occasionale dispiacere di cuore), nonostante le minacce di una guerra nucleare, forse perché non capivo niente o perché pensavo sapere e capire molto, per cui vedevo tutto roseo e avevo smisurata fiducia nei miei talenti.ù
Ora la situazione è decisamente diversa (salutare lezione d'umiltà), ma ti assicuro che, una volta che hai la fortuna di un'infanzia e giovinezza felici, ricche di sentimenti, piene di interessi e ottimismo, poi, anche quando gira il vento, non riesci mai a diventare davvero pessimista, a perdere le speranze e finire nella disperazione senza uscita.
Ora continua a farci vedere cosa sai fare tu e tu sola!
Ciao!

MJSparks
08-12-2010, 06:17 AM
I have been looking at your artwork as you post it. I know that your English is not very good, but I do not speak Italian or any interesting languages. I will try to use as proper grammar as I can so it will translate better.

I just wanted to tell you that you are doing great work. To be 14 years old and creating this lovely art is wonderful and to be creating art on the computer is very brilliant. I only wish that I had the opportunity to use this program at that age.

You have a bright and wonderful artistic future ahead of you. Always paint from your heart and keep working hard. You are a great artist and with time you will only get better. You are doing fantastic, be proud of your work and try not to let the world get you down too much.